torsdag 28 mars 2019

ÄLSKADE SOL

Vilket underbart väder det blev när jag slutade jobba😀 Så fort vi kom hem så tog Tuva ut picknickfilten och plockade med lite frukt. Ingen av dom ville in men jag behövde göra en smoothie så Oliver fick motvilligt följa med 5 minuter.
 Hoppas att vi får en fin sommar igen för barnens skull med massa bad och utelek❤
 Vi skulle tvunget in till hundarna och redskap skulle med, det visade sig att när mannen hämtar från förskolan så går de in och städar hos dom så det skulle vara likadant idag😉
Vi gungade, cyklade och lekte vid skogen innan det var dags att gå in och laga mat.

Det var en lätt tjej att lägga ikväll för hon är väldigt pepp på imorn. Mannen ska iväg och serva bilen så de är lediga och ska på lekland under tiden.
Jag har passat på att städa så vi slipper det imorn och nu blir det att förbereda träningen. Jag är inte haj på kvällsträning utan gör den helst på morgonen så klockan ringer 4.30 och då går det som bäst! Nu slipper jag stressa eftersom jag inte ska lämna barn på morgonen och så har jag ingen öppning så det är lugnt. Men snaaart är det fredag! Jag som hade fredagskänsla redan idag🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥