lördag 9 mars 2019

LÖRDAG:-)

Äntligen är Oliver fri från sin feber den har legat på över 39° i flera dagar. Han är hostig och snorig men nu äter han iallafall🙂 Det här blivit så många uppvak så det har jag nog aldrig varit med om innan, undra om jag sovit 30 min i taget. Mannen tyckte jag kunde sova uppe så jag fick sova men det vill jag inte, inte när någon är sjuk då vill jag vara nära.

Idag skulle vänner kommit hit på middag och Melodifestival men så blev de magsjuka😔 Tuva ska få sitta uppe och titta tills hon somnar för det hade vi lovat henne. Hon köpte ju ostbollar som hon skulle få äta till mello.

Jag beställde ju ny telefon och så ringde jag teleoperatören i torsdags för jag hade ett par frågor och skulle ändra lite. Telefonen släpptes igår så jag frågade ju när jag skulle få den, hur lång tid det skulle ta. Ja det kunde ju ta upp till 2 veckor, svarade han eftersom de skulle börja packa och skicka ut igår. Så snacka om att jag blev snopen när jag fick sms om att jag hade en telefon att hämta ut igår😂 Jag är jättenöjd över den! Allt var sååå lätt att få över från den gamla telefonen som inte ens finns kvar.
Vi satt och kelade med Fluffis som är otroligt sällskapssjuk. Hon vill vara nära, kela och hoppade upp på min rygg. Vi har öppet till henne ibland så hon kan hoppa in och ut som hon vill. Tur hon är rumsren😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥