torsdag 14 mars 2019

HÄRLIG RUNDA I SKOGEN

Jag och de små hade en lugn dag igår sen blir det alltid lite högre tempo när de större kommer hem. Idag var det min tur att jobba för det var lite kris med personal men imorn är det min vab igen. Stackars liten som har runt 40° fortfarande. Förra veckan när han var dålig så varken åt eller drack han men det gör han denna veckan iallafall.

När jag kom hem så gick vi en runda med de små, Tuva cyklade och hade jättekul och vi hade både hundar och katt med oss.
Denna glada lilla unge som älskar att vara ute❤
Vi stannade till vid trollhuset för det ville hon visa Maister men det gäller att viska för vi fick inte väcka trollen!
Findus och Diesel följer ju med oss varje gång vi ska gå någonstans men idag var det bara Findus som uppfattade att vi skulle gå och varje gång hon tappade oss ur sikte så ropade hon för full hals efter oss.
Tuva skrev bokstäver med pinnar.

Jag har städat här ikväll så vi ska kunna ta det lugnt och mysa imorn. Det blir fredagslunk hela dagen förutom min träning som jag gör när Oliver sover. Idag har jag träningsvärk i hela kroppen sen igår. När jag börja bli sjuk så känner jag först av det i kroppen som att jag får ont och precis så kändes det i morse men sen förstod jag att det var träningsvärk eftersom jag inte hade ont i nacken. Skönt ändå för det var längesen men nu har jag fått nya pass och det igår var nästan för tunga vikter men jag kämpar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥