måndag 4 mars 2019

DUBBELVAB

Findus ligger i hundens bur och sover. Tuva har bäddat ner henne för veterinären sa att hon skulle ligga varmt, nu ligger hon på Olivers snutte och så har hon Tuvas kläder på sig + att buren står vid elementet så nu fryser hon nog inte🙂 Idag har Findus blivit steriliserad och vi hade tur att hon inte redan hade bebisar i magen för det är ju inte längesen hon löpte.
När vi hade lämnat Findus imorse så åkte vi direkt vidare till Ljungby och lasarettet där. Det var jag och de små så det blev en dubbelvab idag för både barn och katt. Sen när vi var färdiga där så hade jag lovat Tuva Mc Donalds.
Jag tog hummus och kycklingsallad. Jag hade målat upp att det skulle bli kaos och ingen av barnen gjorde som jag sa men så blev det ju inte, det fick huuuur bra som helst😉
Jag ska ge barnen lite mat sen inväntar vi mannen för jag och Tuva ska till badhuset, det är ju plask och lek idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥