måndag 25 mars 2019

SISTA VECKAN

Tänk att det är sista veckan i mars, snaaart lite vårvärme så vi kan sitta ute i solstolen under täcket och njuta🙂 Love it. Semesterlapparna ska in i veckan och jag hoppas jag får alla mina veckor som jag önskat. Vi har ju stängt 4v och sen har jag tagit någon mer vecka + föräldraledighet. Håller tummarna!

Max kom hem idag och hade ännu mera gips, ända upp till axeln nästan. Han får nog vara lite mer still så det läker som det ska. Barnen är kvar ett par dagar extra och Tuva blev överlycklig!!

Ikväll var vi på plask och lek och nästa vecka är det avslutning där föräldrar och syskon får vara med. Alla barnen har tagit minst 1 simmärke och det är ju spännande🙂

Imorn har jag 2 möten planerade så jag hinner bara jobba lite grann, både förmiddag och eftermiddag får jag köra ifrån. Hoppas nu att detta blir bra! Sen är det utvecklingssamtal med Max i veckan så det är fullt upp - hela tiden.
Vi hade lite dötid idag så nu har jag lärt mig nya finesser haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥