torsdag 21 mars 2019

INGEN HEL VECKA NU HELLER

Det börjar nästan bli lite komiskt detta, idag jobbade jag 3,5h på mitt schema men efter 3h så ringer de och Oliver är dålig.... Han har varit dålig 8 förskoledagar utav 15😂 Undra när vi får jobba en hel vecka i streck. Jaja, han har säkert kanonbra immunförsvar sen och blir lika sällan sjuk som vi andra! Mannen kom hem på eftermiddagen för jag skulle på utvecklingssamtal med Thea och det var jäkligt skönt att få ventilera vissa saker med hennes mentor. När jag kom hem igen så stack mannen och jobbade igen och jobbar fortfarande. Det är slutbesiktning på ett hus de bygger så det måste ju vara klart. Det var ju synd att det är han som måste vabba imorn eftersom vi har studiedag och är på föreläsning och det är viktiga grejer inför hösten inför något projekt.
Jag har förberett inför imorn och tagit fram rätt vikter och redskap, laddat kaffet och fixat. Ska vi sitta still i stort sett hela dagen så gäller det att aktivera sig lite först. Jag hoppas ju att vi får göra samma pausgympa som när vi hade APT sist, den var riktigt rolig och jag blev alldeles glad av den.
Men jag längtar redan efter när jag kommer hem imornkväll🤣 Vill hem till familjen och ha fredagsmys.
I helgen är det 45 + 15-årsfest för våra goa vänner.
Sen har ju Tuva sin gympa med som hon alltid längtar efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥