onsdag 17 april 2019

TACKSAM OCH NU ÄR GIPSET VÄCK

Jag är så tacksam för mina kortare dagar när vi kan vara ute hela eftermiddagarna efter förskolan🙂 Ingen vill gå in så jag gjorde våfflor som vi åt ute på filten. Sen visade Oliver väldigt tydligt att han ville åka cykel så då cyklade vi en runda jag och de små.
 Det finns ju så himla mycket att upptäcka längs vägen🙂
 Grannen cyklar med hunden - vi cyklar med katten..... Hon springer med oss varje gång vi cyklar eller går. Det ser ju rätt roligt ut faktiskt.
Thea gick och mötte oss med Maister.

Max har varit och tagit bort sitt gips idag så skönt för honom att slippa det. Pappa följde med honom till Ljungby så slapp jag ha de små heldag på förskolan. Tacksam för det med!!!

När de små hade somnat så fick de stora hålla koll så de inte vaknade medans mannen och jag stack ut på en liten joggingrunda tillsammans. Härligt med ljusa kvällar.
Nu ser vi fram emot lite ledighet i påsk, jag öppnar imorn så jag slutar tidigt men har en tid till psykologen innan jag ska hämta barnen. Jag var skeptisk till denna psykologen av ett par anledningar men jag är supernöjd och jag tror nog att det fanns en baktanke med att min doktor valde just denne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥