söndag 20 oktober 2019

HELGEN

Igår skulle jag börja plocka iordning här för vi skulle ha vänner här på kvällen men Oliver började leva riktig rövare så jag fick avbryta. Det var sabotage på hög nivå och han bara motarbetade mig. Mannen var på älgjakt så jag tog de små och åkte ut till N och barnen. Barnen va gnälliga och härjade så tillslut gick vi ut en runda😉 När vi körde hem så åkte vi och hämtade de stora barnen hos sin pappa och så hann vi fixa lite här hemma. Mitt huvud var tungt och jag behövde bara vara lite själv så jag sprang 4km. Sååå skönt att bara få ut och rensa huvudet lite. Vännerna kom och det var himla trevligt. Barnen blev supernöjda över sina presenter och nu är firandet över för i år!

Idag åkte mannen och Oliver ut med Jäger i skogen. Jäger behövde springa av sig och jag ville få lite gjort så därför fick Oliver följa med. Men sen blev jag lite delad, vad skulle jag göra.... Kom på att jag hade 1500 kort som behövde sorteras och en kamera som behövde tömmas och framkallas. Så det har jag gjort nu! Skjutsade in Max till byn med för han skulle till Hässleholm på match. Tuva ska iväg på gympa strax så då ska jag ut och springa med Maister.
Hittade väldigt mycket kort som jag glömt bort, detta va från förra hösten❤

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt med alla foton och man ser ju hur snabbt de små vuxit. Jättefint foto i skog och mark.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag älskar mina fotoalbum, det enda materiella jag skulle sakna om huset brann ner!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥