torsdag 3 oktober 2019

TRÖTT I KROPP OCH KNOPP

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Kronans Apotek

Ni anar inte hur glad jag är över att det är fredag imorn, det tar på kroppen att stiga upp 4.45 varje morgon. Jag hade inte öppning varje dag från början men ibland behöver vi pussla på jobbet😉 Det har varit en intensiv vecka men helt plötsligt slog sjukdomarna till från en dag till en annan och idag blev en superlugn dag. I tisdags jobbade jag 7-18.30 men hade en paus på 30min innan personalmötet så då bytte jag om och sprang 5km, såååå skönt och välbehövligt! Synd bara att jag glömde den långarmade tröjan för det börjar ju bli lite kyligt ute nu men jag sprang mig varm i bara linne.

Nu har jag slutat tidigt ett par dagar och då vill ju barnen cykla till hästarna och ge de äppel. Hon som har hästarna fick inga äpple i år så hon är tacksam att vi kommer. Vi fick en hel del men jag ser att rådjuren med är här ute och äter men de ska nog räcka åt alla ett litet tag😊
När rådjuren hade länsat de på marken klättrade Tuva upp och skakade ner nya till hästarna.

Nu är jag äntligen fri från min förkylning så jag har varit på gymmet en gång sen tränade jag hemma igår så idag har jag väldig träningsvärk i rumpa och lår. Men det är väl härligt att känna att man lever (eller har muskler)!

Nu måste jag bara tipsa er om att min favoritbutik Kronans Apotek har flera bra erbjudanden som vanligt, bland annat:

* 15% vid köp för 350:- med koden ADTR15

* 20% på Emma S och det gäller till och med 8/10
Jag fick en beställning senast idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥