lördag 26 oktober 2019

SJUKA BARN OCH EN GALEN MAMMA

God morgon lördag, inatt har vi verkligen fått sova men imorn blir det säkert en tidig morgon nu när klockan ska tillbaka inatt😉 Nu är mannen och Max ute och jagar rådjur med Jäger så jag och de små passar på att spela julmusik för fullt🙂

I torsdags fick jag åka och hämta ett magsjukt barn på förskolan så igår missade jag vår kvalitetsutvecklingsdag. Kräk en hel dag och sen hög feber men ingen annan har *peppar peppar* fått det än! Än så länge är febern borta men det blir inget 1-årskalas för oss ikväll. Mannens systerdotter fyllde 1år i veckan så henne får vi fira en annan dag🙂

Innan jag åkte hem i torsdags så hann jag ut och gå på min rast och först fick jag se de här;
När jag hade gått 200m så kom tåget sen sprang det över 3 älgar till över vägen....

Idag ska vi ut och plocka lite kantareller som jag och Tuva sett när jag va ute och sprang och hon cyklade. Fundera på och springa en runda eller åka till gymmet i eftermiddag.

Haha nu kom Thea ner och sa "mamma du är galen, spelar julmusik och det är oktober!" Ja och snart november och då får jag julpynta - blev mitt svar🤣 Hon bara skakade på huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥