tisdag 26 maj 2020

GULLIGA JOBBARKOMPISAR

Soooool hörrni! Alldeles klarblå himmel och jag ligger ute i solsängen och ska vila lite innan jag ska hämta hem barnen igen. Idag är det en väldigt kort dag för dom och hade haft de hemma om det inte vore för att Tuva har avslutningsfest på sin avdelning. När jag hade lämnat barnen stack jag ut och joggade, skönt! Inatt har jag sovit rätt dåligt för jag har sån huvudvärk. Men imorn ska jag jobba igen, får se hur det går och lång dag har jag med.
Jag ska hämta upp en beställning mat, hämta de små + Thea och tanka en dunk bensin fööööör idag ska Thea och mannen köra till Karlskrona och hon ska skriva upp för moppen. Hoppas hoppas hon klarar det! Så kan hon tanka och köra🌞 Den tidigaste tiden fanns rätt långt iväg men det är ju sånt man få ta😉
Igår kom mina närmsta jobbarkompisar förbi med en present till mig, en låda fotkit och den satt mitt i prick. De tänkte att jag behövde ge mina fötter lite kärlek efter all löpning🙂 Men gurkan.....den skulle jag ha på ögonen för att SLAPPNA AV!
Väldigt gulligt gjort❤

1 kommentar:

  1. Så snälla kompisar du är dom är guld värda. Har du hört nåt med din huvudvärk ännu?
    Stort Lycka till för dottern hon klarar det säkert verkar va en duktig tjej.
    Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥