tisdag 12 maj 2020

UTFLYKT

I söndags packade vi en väska med fika, tog med oss Sune och hoppade in i bilen för vi skulle på utflykt. Tanken va att vi skulle gått på ett fint naturreservat inte så långt här ifrån men där va sååå mycket folk så vi åkte ut till sjön där vi fiskar på somrarna.
Så himla fint när boken slår ut🙂 Vi lekte kurragömma bland stenarna.
Härligt när alla barn vill följa med!

Jag ska plocka ihop mina saker för nu ska jag och vaccinera Sune sen har jag en tid hos doktorn. Igår sov jag 2.5h på dagen men den vilan blir nog inte idag. Till och med förskolepersonalen påpekade att jag såg väldigt sleten ut igår😂

2 kommentarer:

  1. Folk är ute mycket nu i naturen, när det är så här konstigt med det där viruset. Hur mår du nu med trycket, hoppas bättre. Söt hund ni har, trevligt med fyrfotade vänner.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi är ju alltid ute i skogen men nu är "alla andra" det med haha. Har fortfarande ont i huvudet....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥