söndag 3 maj 2020

MAJ

Hej hopp, hoppas ni haft en fin helg, valborg och allt. Jag har väldigt svårt att få in att det är maj nu...!! Bara lite mer än en månad sen är det skolavslutning och Max slutar 6an i år och Tuva slutar på förskolan, vad hände?

På valborg hade vi övernattning med min kusin och hans familj, grillade och spelade spel. Det blev alldeles för sent för småbarnsföräldrar så fredagen blev otroligt lugn både här och där.
Igår var vi på tippen och när vi ändå hade släp på så köpte vi både jord och gräsfrö och innan fröna hann komma ut igår så var åskan precis över oss så det får strös ut idag. Vi hade ett par vänner här igårkväll, grillning och kortspel och jag körde hem de sen så nu laddar jag för att köra hem deras bil och sen springa hem därifrån, jag har ingen aning hur långt det kan vara men tippar på 1,5 mil🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥