måndag 19 oktober 2020

FULLSPÄCKAD VECKA

 Ja då var det ju måndag igen och det har verkligen varit fullt upp! Det har varit firande av både Tuva och Oliver i flera dagar förra veckan för i torsdags blev han 3år, jisses vad tiden går! Denna spexiga, roliga, galna och trotsiga kille som jag älskar han❤Sen va det väldigt mycket på jobbet men efter lite om och men så kunde jag ta semester i fredags och vara med på älgjakten. Svärmor sov här så hon passade de små och skjutsade Tuva till skolan. 

I lördags var vi hos min kusin med familj och igår var det dags för veckans sista kalas. Min återhämtning efter en vecka är att ut och jogga och söndagsrundan är även en uppladdning inför veckan så den rundan brukar bli lite längre.

Det var riktigt skönt att vara ute igår och det var bara 4 grader så det var lagom.


Thea, jag och svägerskan var ute och plockade 10 liter trattkantareller en snabbis och det var alldeles ljuvligt när solen var påväg neråt. Trattkantareller är ju väldigt tacksamt att plocka för det växer ju aldrig bara en och en🙂

1 kommentar:

  1. Jättefint foto och du ser så fundersam ut. Ha en fortsatt fin vecka./MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥