söndag 4 oktober 2020

HELGEN

Jag och Oliver sitter och slappar i soffan, dricker en kaffe innan vi ska åka.
Mannen är ute och släpper Sune på rådjur för första gången och han fattade galoppen och hittade ett direkt🙂

Igår var jag och de små på gympa ute i Häradsbäck och det va första gången för Oliver men han tycker med det är jättekul att hoppa, springa och ha sig så han får fortsätta han med. Sen åkte vi ut till min kusin för vi skulle få köttleverans men i och med att vi inte va hemma så kunde jag lika gärna hämta själv. De bor på bondgård och säljer köttlådor med nötkött och vem som helst får köpa och sen får man det hemlevererat - huuur bra!! Vi har köpt 3-4 lådor nu sen jag fick veta att de säljer. Fint och närproducerat kött👍
Tuva ville ut och leta hösttecken så vi gav oss ut på en runda och hon plockade löv, svamp mm. Sen beställde vi pizza och hämtade hem Thea från en kompis innan vi hade lördagsgott.

Nu ska vi bege oss till min vän som jag gick i högstadiet med och när vi kommer hem ska jag ut på min mil. Det är min återhämtning på helgen - perfekt avslut på veckan.

2 kommentarer:

  1. Det är så vackert i naturen nu det skiftar till guld innan de faller av och går till vintervila. Hur orkar du springa så långt med ditt arma huvud, imponerad av dig alltså. Kanon med allt närproducerat, dock äter jag numera inte mycket kött, har kommit med åren och med min sjukdom magen mår bätter utan.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag springer för att ha bra kondition inför operationen det sa doktorn skulle vara bra.
      Jag önskar jag kunde laga någon god vegetarisk rätt men det är ju inte jag som står för matlagningen här hemma, är ingen höjdare på det ;)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥