söndag 25 oktober 2020

HEJ HEJ

 Ja men då är det ju söndag igen! Veckan har verkligen gått i ett, jag och Oliver har varit på Bvc för att väga, mäta och prata lite. Vi hade lite tid för oss själva när vi hade lämnat Tuva i skolan så då åkte vi till ett fik och åt varsin fralla. Jag tog min favorit med salami och brie.

I fredags hade Thea en tid i Växjö så där var vi på morgonen och sen fick jag snabba mig tillbaks för vi hade studiedag på jobbet. 

Nu har barnen höstlov så imorn har jag tagit semester, jag har haft så ont i huvudet senaste veckan så vi ska ta det lugnt. Jag ska ut på min söndagsmil snart och sen ska jag hämta hem Max och så ska vi ut i skogen allihop och plocka lite trattkantareller och så ska Sune få jaga lite rådjur. 

Nu jobbar jag bara 3v till innan operationen så jag måste ringa ner till Lund och svara på lite frågor och sen har jag en massa papper som ska fyllas i. Men jag skulle ringt tillbaks för några dagar sedan men detta är såååå jag:

Jag har inget mellanläge....

Nehe nu ska jag ta en kopp kaffe till och ladda upp inför min joggingrunda😊

2 kommentarer:

  1. Hej hej det är redan tisdag, en dag går så otroligt snabbt. Häromdan såg jag en som satt upp ljusstakar och stjärnor tidigt men vackert är nog för vi har Österlen lyser till helgen då tänds det marchaller runt om i byarna en riktig ljusfest i denna mörka tid. Det går snabbt fram till din operation skönt få det gjort så du kan slippa det onda och jobbiga.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå har folk redan börjat, ja det är ju lite tidigt och jag ska pynta helgen innan jag ska iväg :)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥