lördag 10 oktober 2020

TIDIG MORGONRUNDA MED LYXFRUKOST EFTER

God morgon så här en solig lördag, klockan är strax 9 och annat var det för ett par timmar sedan, då regnade det. Jag steg upp 5.30 för då ringde klockan (en lördag!) men det var enda chansen för mig att få till min joggingrunda idag och jag hade ett leende på läpparna precis hela tiden. Sååå skönt! Efter ett ägg och en kopp kaffe och i mörker, då går det tydligen som bäst haha. 

Det blev en liten lyxfrukost när jag kom hem igen. 

Mannen är ute och jagar rådjur och jag, Tuva och Oliver ska strax iväg på deras gympa. Första gången Oliver var med förra lördagen och han älskade det, springa, hoppa och skutta, vilka barn gillar inte det?
När vi kommer hem kommer våra nattgäster och ikväll kommer vännerna från Loshult så idag ska barnen bli firade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥