fredag 9 oktober 2020

VAB

Morr, de har ändrat utseendet för min del när jag ska skriva och greja här på bloggen och jag gillar det INTE! Krångligare att förstå sig på.

Det var en glad tjej vi sjöng för när hon fyllde år, nöjd och glad över att äntligen vara 6år🙂 Jag fick hämta hem Oliver från förskolan lite tidigare så nu har jag vabbat 2 dagar vilket betyder att vi fick ställa in kalaset som skulle varit på födelsedagen. Tuva gjorde efterrätten med kladdkaka, grädde och godis, smarrigt.

Igår var vi ute så Oliver fick cykla en runda och det är ju alltid kul att klättra och hoppa från stenar, han hittade en pinne som blev en röjsåg och vi plockade kantareller. Idag är vi hemma den andra symptomfria dagen så imorn kan vi fira som vi skulle. Nästa vecka fyller Oliver år och då är det något som händer eller någon som kommer varje kväll hela veckan. 
Men jag ska fokusera på en dag i taget och ikväll njuter vi av fredagsmys💕



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥