måndag 29 november 2021

CYBER MONDAY

 Inlägget innehåller reklam

Idag var första dagen på mitt nya schema och jag har gått upp i tid meeeeeen jag vabbar igen😅 Oliver är förkyld och hes så jag har redan bokat om hans 4-årskontroll han skulle ha senare i veckan. Vi är förmodligen hemma hela veckan för det går ju inte om på ett par dagar tyvärr. Men men, jag får en chans att vila huvudet så det är väl winwin,

Jag har faktiskt klickat hem lite julklappar till för inte nog med all black week och allt vad det hette förra veckan så är det ju cyber monday idag så det är väl sista readagen då. Jag är inte mycket för köphysterin men hittar jag det jag är ute efter så kan jag visst köpa det. Å det har jag gjort denna gången så jag tänkte tipsa om ett par bra sista-dagen-tips


*  Eleven SE har upp till 30% på allt   ->     HÄR


*  Lindex SE har 20% på allt (25% för medlemmar och det kan du enkelt bli i kassan när du handlar online) du hittar hemsidan  ->   HÄR


*  parfym.se har 20-50% på nästan hela sortimentet och du hittar det  -> HÄR


MEDS har 20-50% på över 12 000 produkter och du hittar de  ->    HÄR


Åhléns har 30% vid köp över 500kr om du använder koden CYBER30  ->   HÄR


Detta är sidorna jag har fyndat på och detta gäller bara idag💘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥