söndag 5 december 2021

2A ADVENT - MIN TURDAG

Dagen började med ett stort leende 😀 Jag såg på Instagram att jag vunnit ett par vinter-löparskor från saucony och gissa om jag blev glad!! Efter löprundan igår behövde jag verkligen några andra skor att springa i och tadaaaaa:

Jag och Elin som bor där jag jobbar vann varsitt par! Hon ska springa maraton nästa år för där vann hon en startplats så detta passade oss perfekt. 

Sen efter en liten stund fick jag meddelande att jag vunnit en tröja på Langes ett par mil härifrån. Vi ska iväg och fira brorsonen idag så jag ska inom och köpa en triss med😉 Så ska jag hämta ut tröjan för jag kör på det hållet ändå. 

Snacka om turdag❤️

2 kommentarer:

  1. Grattis kuta lugnt i vintervädret.
    Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det var riktigt bra vinterskor med bra grepp

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥