tisdag 28 december 2021

BRUTALT MORD

Usch vilken syn jag fick igår när jag drog väck Tuvas gardiner från fönstret, jag skulle titta till Sixten som alltid sitter i sin hörna och så pratar jag med honom. Då såg jag röd snö och en Sixten som låg helt raklång, Neeeej någon har dödat Sixten ropade jag. Jag såg att hans huvud var deformerat och att han tyvärr inte levde längre. Mannen gick ut till honom och kunde konstatera att det nyligen hänt eftersom han inte var det minsta stel och det var -11 grader just då. En iller/mink hade varit inne hos honom eftersom vi såg dens bajs vid buren, Sixten var nyfiken och ville hälsa på alla som kom till buren så illern har säkert bitit honom genom gallret först. Hemska djur! 

Min lilla gosse som bara blev 2,5år❤️ Inte jätteofta jag sörjer ett eller saknar ett djur som han.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥