torsdag 30 december 2021

NÄST SISTA DAGEN

Hur har ni det så här näst sista dagen på 2021? Jag kan inte riktigt fatta att det är ett nytt år alldeles strax igen! 

Dagen här kommer gå till städning, hämta upp matleverans och hämta Thea som sovit hos sin pappa inatt. En lugn och skön eftermiddag - hoppas jag.

Jag var ute och sprang 12km på rena isgator i förmiddags, alltså det är sååååå halt! Jag hoppas på lite bättre väglag imorn för då blir det årets sista mil🙂

Har ni sett min lille spiderman❤️ Vi var hos min kusin tidigare i veckan och lillkillen där har roliga kläder. Olivers bästa kompis som kommer och sover här imorn, som han längtar.


2 kommentarer:

  1. Min kommentar om lille kanin har nog kommit bort så synd. Kul liten Oliver, och vi har ingen snö vi har tö och plus åtta grader.
    Tack för i år och Ha ett Gott Bättre kommande.
    Må väL/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja din kommentar om kaninen har jag inte sett. Jag kan bara svara på kommentarer på datorn och inte telefonen så det är hopplöst, det är därför jag dröjer med mina svar...
      Här är med bara blask och lerigt, antingen kallt och hårda vägar eller torrt och soligt tack

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥