fredag 17 december 2021

DET BLEV ETT LÅNGT JULLOV

Herregud va jag har varit effektiv denna veckan🙂 Nu är alla köksskåpen rensade och jag har varit på tippen varje dag innan jag hämtat Tuva på skolan. Vi har gott om plats i lådor och skafferi och när fel saker ligger på fel plats kan det hända att jag slängt en sak för mycket eller två🙈 Jag skulle gärna rensat allt i huset och källaren med men då behöver jag gott om tid och ett släp, så det får vänta tills våren. Om inte annat lär det bli vab fler gånger så tillfällen kommer ges😉

I tisdags var vi på Tuvas skola och tittade när de lussade för oss ute på deras trappa. 1:orna sjöng tillsammans.

Luciakronan pajade när de hade sjungit för f-klassen på morgonen.


Idag var jag och Oliver på förskolan och lämnade varsin present till pedagogerna. En julgransdekoration som jag tyckte va så fin. Köpte till mig själv också. Så nu har Oliver lika långt jullov som sommarlov ungefär. Tuva slutar på tisdag sen är hon med ledig. Jag ska jobba på måndag så det blir ju som ett gästspel för sen är jag med ledig🙂



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥