onsdag 22 december 2021

VACCINATION, CHURROS OCH GRATIS KATT

Såja, då är 3e dosen vaccin tagen så det är väl bara att vänta och se om jag är dålig imorn. Är det en biverkning ska den gå om på 1 dygn annars kan det vara något som ligger latent i kroppen och då ska man testa sig.
Inatt har det kommit lite snö igen men lite mer humant och det snöar fortfarande så det blir nog en vit jul i år, hur länge sen sist är det? Det är fruktansvärt kallt och var -10 nån kväll nu.

Sixten är ute hur många minusgrader det än här, han sitter och sprätter i snön och verkar gilla livet.

Pym vet vi inte riktigt vad vi ska göra med. Hon är jättefin men fruktansvärt jobbig, jag har aldrig haft en sån här katt innan. Vi funderar på att ta bort henne om igen vill ha henne. Hon är bara 1år och otroligt social. Sugen på en blandras med norsk skogskatt? Hör av dig! Lång mysig päls.

Max har en kompis här och de ville göra churros och jag som är livrädd för att fritera och har inte ens vågat göra egna langos blev ju supernojig. Men de lovade att inte sätta eld på huset😉

De kunde! Helt okej faktiskt jag som bara ätit en gång innan och blev inte överförtjust. Inget jag sklle göra varje dag men nu vet jag vem som kan fritera😝









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥