söndag 2 januari 2022

2022

Då är det 2022 nu då ja, Vi firade in det nya året med min kusin och hans familj och en annan familj som var med förra året också, de är vänner till min kusin och det kändes inte som om det var ett helt år sedan vi träffade dom. Väldigt lätta människor att ha att göra med.

Jag avslutade året med en löprunda med intervaller och det var såååå lerigt. Jag kollade hur mkt jag sprang i december och det var 122km, jag hade ett rätt bra träningsår förra året. Hoppas det håller i sig och att jag tycker det är lika härligt i år med.

Jag har inte ett endaste kort från inne och det måste ju betyda att vi haft väldans trevligt😉 Min kusin och fru gjorde toast skagen till förrätt och det går ju alltid hem. Min man gjorde Hasselbach potatis, dovhjort, hemmagjord bearnaise, coleslaw och en gigantisk sallad till huvudrätt. De andra gjorde cheesecake med hallonsås till efterrätt. En ostbricka, chips och godis på det. Vi kom i säng halv 3 och alla barn var till och med uppe nästan så länge! Vi är ju trötta av oss och lägger oss helst när raketerna är skjutna men vissa är ju visst lite mer nattmänniskor så vi får ju gott hålla oss vakna haha.
Nu hoppas vi på ett bra 2022 och att alla får hålla sig friska och må bra💓
Jag har inte återhämtat mig sen nyår än, jag gör inget annat än jäspar och igår var vi trötta allihop. Vi gick n liten runda med hundarna sen blev det inte många knop. Idag har jag sprungit 1 mil och nu är pyjamasen på igen. Hoppas ni haft en fin nyår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥