måndag 3 januari 2022

FYNDA PÅ BANGERHEAD SE

 Reklam för Bangerhead SE

Äntligen kom mitt paket från Bangerhead SE för jag hade läst en recension om Nutritive 8H Magic Night Serum och tänkte att det måste jag testa! Klickade hem det på studs här  

Det luktar sååå gott och håret blev verkligen lent, jag tog det när jag skulle gå och lägga mig och sen ska det inte tvättas ur förrens nästa gång jag tvättar håret. Jag ska ta det i Tuvas hår ikväll med och se om det gör mirakel i hennes hår som allt för ofta trasslar ihop sig.

Just nu har Bangerhead SE Winter Sale med upp till 25% på nästan allt. Jag tjänade 171:- på att köpa den nu på rean (som varar till 9/1)
Jag köpte faktiskt denna med som förvaras i kylen för bästa effekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥