tisdag 18 januari 2022

MÖRKERKÖRNING

Hej hopp, idag är det lång jobbedag då vi har APT men jag har ju min långa rast så jag kan ut och springa 8km under dagen. Det är sååå skönt så jag kan fokusera lite mer på kvällen för alla är så trötta när det väl är APT för nästan alla jobbar heldag.
Det är ju bara så mörkt när jag kör hem! Oftast kör jag ju tidiga mornar och det är ju lika mörkt då, men jag gillar det inte. Jag har ganska dåligt helljus på bilen tycker jag men är inne på att skaffa en led ramp mannen har en på sin jaktbil och det är ju väääldigt stor skillnad! 

Titta bara på den här nätta så fin och smälter in i bilen, inga stora runda lampor som "förr i tiden" som är i vägen när en ska parkera framför ett staket😉
Det hade ju underlättat med när vi bor på landet och kör mycket i skogen. Till nästa vinter sitter det en sådan på min bil iallafall!
Går du in på deras hemsida kan du hitta snygga fälgar och andra stylinggrejer till din bil med🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥