torsdag 20 januari 2022

DESSA DJUR

Ja här händer ju inte för mycket just nu, jag har lite lite hosta så jag får ju gott hålla mig hemma. Oliver och jag städar och fixar när vi ändå går här😉 Jag sprang en runda när Max kom från skolan för jag måste ju hålla igång.

Vi flyttade ut Ninni i Sixtens bur för den är mycket större men hon rymde visst, jag skulle ut och titta till henne och såg att maten var orörd så jag misstänkte det, kollade i kaninhuset och hon var puts väck. Tuva blev sååååå ledsen! Jag försökte lugna henne med att hon kommer nog bo här ute i stenarna som de andra kaninerna gjort och vi kommer se henne ibland. Att hon kommer hitta kaninkompisar för vi ser ju på gräsmattan att här finns fler. Nästa dag när jag drog undan Tuvas gardiner och skulle städa lite så satt Ninni ute i hörnet på buren, jag smög ut och stängde buren och gick och tog henne så nu är hon inlåst igen! Måtte hon inte hunnit skaffa barn med, om det nu är en tjej….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥