tisdag 25 januari 2022

ANDAS ANDAS!

Ojojoj jag hade lite svårt att somna igår och vaknade en bra stund innan klockan skulle ringa nu, det gäller att vara förberedd på allt! Den ena kollegan efter den andra blir sjuk så idag är jag själv på min avdelning🙈 Näst intill full barngrupp och imorn är det inskolning på det, måtte inte mina barn bli sjuka! Eller jag! Nu är det bara en tidsfråga innan jag själv trillar dit efter som min kollega jag jobbade med igår testade positivt på kvällen…. 

Idag ska jag dessutom till vårdcentralen för att lämna några rör med blod för nästa vecka har jag tid hos njurdoktorn. Jag funderade på att avboka njurdoktorn redan nu för de senaste 10 åren har vi ju varit sjuka på min födelsedag så hur stor är chansen att jag är frisk i år meeeen under kan ju ske. Vi har haft maginfluensa varenda år förutom förra, då hade vi covid😅

Näe inte lönt att sitta här och deppa, bit ihop och håll ut, jag räknar med att jobba över men kan inte svara på hur länge haha. Life is life nanananana

Den här lille sköningen undrade när han skulle bli storebror, för det blir man när man växer😅 Nä Oliver, du kommer aldrig bli storebror och tröjan har du fått ärva av din kusin…


2 kommentarer:

  1. Ha,ha inget är väl omöjligt vore det inte kul med ett syskon till? Stor han börjar bli nu tiden den går så snabbt. Så många som är sjuka överallt det är bara en fråga om när eller hur, men vi kan va optimistiska och tro vi slipper det hela.
    Var rädda om er/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej nej nej, jag är för gammal för att inte få sova om nätterna längre haha. Det är sååå skönt när de är lite större, men visst hade det varit mysigt med en bebis men jag får vänta på barnbarn.
      Ja folk faller som käglor runt en.... Nu är det riktigt nära och snuddar

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥