söndag 30 januari 2022

HÅLL I HATTEN!

Herrejises vad det blåser ute! Har ni kunnat sova? Träd som ramlat på tomten? Barnen hade jättesvårt att sova när de lagt sig, vaknade och va ledsna och rädda flera gånger så till slut fick de ligga på madrassen inne hos oss. Vi har en madrass på golvet där de får ligga om de kommer in på natten, jag får ju ont i ryggen av minsta avvikelse i sängen. Skulle det bli en liten lutning bakom mig eller en fot mot mig så är det ju kört. Då är det bra med en extra madrass😉

Vi skulle varit i Skåne på jakt idag men först hoppade jag av pga all Corona runt mig, jag vill inte riskera att bära runt på smittan så någon annan får det. Sen blev det inställt för blåsten så mannen är med hemma idag. Så nu är jakten slut för Sune, han kan ha semester och göra det han älskar - ligga och lata sig i soffan, följa med mig och springa 1 gång i veckan, mer vill jag inte ha med han för det går för fort haha.

Idag blir det att vila riktigt inför veckan som kommer, morgondagen börjar som den slutade förra veckan, jag är fortfarande själv på min avdelning. Kan hända att jag är själv på hela nedervåningen om jag fattade det rätt på Messenger…… Måndagar är liiiiite lugnare så det kan nog gå men på tisdag är det 2 inskolningar🙈 Jaja, inte oroa sig för det har inte hänt än haha.

Kunde varit jag……

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥