tisdag 15 februari 2022

BLÄ PÅ DENNA DAGEN!

Idag har varit en…. milt sagt, skitdag på jobbet! Det var verkligen en käftsmäll och välkommen tillbaka efter sjukdom😅 Säger bara; det är tur vi tar hand om barn och inte föräldrar🙈

Jag har varit ledsen men jag har såna fantastiska kollegor så det är inte klokt! Jag har fått stöttning av både kollegor och vikarierande chef❤️ Det var fler än jag som fick skit så vi har ju stöttat varandra men mina arbetskamrater är underbara!! 

På rasten sprang jag 8km och det var så befriande. Det gick inte fort efter 1v sjuk men det är njutningen jag ville åt.
Sen hade vi APT och en utbildning i vårt nya lönesystem. Jag kommer stupa i säng och hoppas på en bättre morgondag! Då blir det ridskola igen🙂


1 kommentar:

  1. Åh det var inte trevligt för dig, varför ska det behöva va så. Hoppas dagen blir bättre.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥