fredag 25 februari 2022

STOR DAG FÖR MIN GOSSE



Suck, vaknade 3.38 och kunde inte somna om jag som hade fått sova till 4.45😉 Det blir en lång dag men som tur är så öppnar jag så jag slutar tidigt idag. Thea är hemma så Oliver är hemma med henne medans Tuva ville vara på fritids igår och idag, de var i simhallen igår och idag ska de åka tåg och bowla. Sen ska hon och jag fixa lite så vi kan göra en hage till kaninen på hennes rum för just nu kan han springa överallt där inne. Å så blir det fredagsmys❤️
När vi väntade på Thea vid tåget så hann barnen leka lite på lekplatsen.
De har kört 4-hjuling och det är första gången Oliver vågar åka med Tuva. 
Idag fyller min älskade Max 15år vad hände? Hur fort går tiden? Snart är det dags för moppekurs för han med och tyvärr är han inte här i helgen så vi kan inte fira honom men vi ska ringa och sjunga för honom iallafall😃 Se bara så mycket han har vuxit sedan Oliver var liten och detta är 4år sedan. Killen som har blivit Olivers stora idol❤️

Allt är ju inte roligt just nu, jag har ont i magen för hur Putin beter sig, måtte de sluta kriga snarast🥲 Vart är vi på väg…….

2 kommentarer:

  1. Grattis till Max åh vad de växer snabbt har läst din blogg en tid kan jag konstatera. Riktigt illa det här kriget tror dock det tar tid faktiskt och vi lär märka det på varubrist i butikerna. För att inte tal om bränslet finns inget tak var slutar det tro? Stackars oskyldiga människor som flyr för sina liv man har inte svårt alls för att sätta sin in i deras situation.Trots krig och annat elände skiner solen hos oss idag.
    Ha en fin helg/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är helt galet vad de växer! Tur det finns foton så vi kan se skillnader för ibland tycker iallafall jag att det händer inte så mkt, de har alltid sett likadana ut ;)
      Ja detta krig, sååå ledsamt. Jag tror med det kommer påverka mycket tyvärr. Hoppas bara de lägger er innan det når oss

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥