fredag 4 februari 2022

HAPPY BIRTHDAY

Jo men då blir en ju 1år äldre idag då och det får man ju fira, inte bara för att det är födelsedag utan för att jag är frisk! Jag har varit sjuk 10år i rad  när jag fyllt år och varje gång i magsjuka, förutom förra året då hade vi covid😅

Igår var vädret jättefint men sen började det regna och imorse var det snorhalt så vi fick sladd på vår lilla väg och jag bara skrek till barnen håll i er vi krockar! Vi åkte lite fram och tillbaka och ner i diket och det small till och sen upp igen. Jag trodde vi skulle ta trädet framför oss men ”missade” det. Barnen blev ledsna för de blev rädda men vi körde vidare och jag kollade bilen och det är lite gräs och skit längs ena sidan och en större grästuva höger fram och lite uppskrapat under kofångaren så inga större fel som tur är.
Hepp, nu är det fredag och I LOVE IT
Ikväll blir det kinamat och fredagsmys❤️


2 kommentarer:

  1. Åh olyckan kan fort va framme så bra du hanterade det hela. Grattis på födelsedagen, nä inga sjukor nu, snart är det vår, då är vi friskare.
    Fin helg.MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja nu längtar jag med efter lite värme!!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥