fredag 11 februari 2022

HÄRLIGT VÄDER

Veckans bästa dag igen❤️ Nu är alla 5 hemmavarande positiva, Max var sist ut då vi testade han idag igen eftersom han skulle spelat innebandymatch ikväll och han såg fram emot det såååå mycket! Men ne, det blev inget av det. Inte mig emot att vara samlade en lugn fredagkväll.

Jag är väldigt tacksam att jag inte är dålig dålig utan jag är ute och går 1 mil om dagen med hundarna. De andra har lite olika symptom, någon har haft feber, någon har hosta, någon har kräkts, någon snorar och nyser så inte jätteallvarligt men väldigt olika. Oliver snorade en del så jag tänkte att jag testar att topsa honom i snoret och sen bara lite precis i näsvingen för det hade inte gått att trycka ner en tops i hela hans näsa. Å det räckte, det visade positivt! 

Jag och Tuva har gått med hundarna en liten sväng varje morgon. Hundarna älskar att vi är hemma och de får ut och gå flera ggr om dagen. 
Vissa mornar har det varit kallt men ibland är det ju ett par plusgrader. Idag fick jag vårkänslor när jag var ute. Krattade lite runt trappan när jag hade gått med Sune.
-”mamma titta ett hjärta”, sa Tuva när vi var ute❤️


2 kommentarer:

  1. Många som har och är sjuka i detta viruset trots det så öppnades allt helt plötsligt upp ofattbart. Från varit totalt kaos så är det jaha ett virus som inte är så farligt? Har också en känsla av att våren snart kommer men vi har en kommande storm på G nästa torsdag o fredag nä flyg din kos och kom inte hit haha.
    Krya er./MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är väldigt märkligt att viruset helt plötsligt inte är så farligt längre. Vi får väl se svaret om ett par månader. Jag tycker fortfarande det är viktigt att hålla avstånd. Hoppas du haft en bra helg

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥