torsdag 10 november 2022

FÄRGA BRYNEN

 Inlägget är reklam för Bangerhead SE


Vilken bingo jag har gjort haha, känns som jag vunnit på lotto. Jag satt och kollade igenom lite bra erbjudan till er och så hittade jag ett själv som jag köpte! Bangerhead SE kör sina kampanjer till 13/11 så ni har till söndag på er. De har upp till 30% på tusentals varor  du hittar de här

Jag har en vän vars dotter som utbildat sig till att göra fransar och bryn och då använder hon produkter från RefectoCil och jag har sett att andra rekommenderat dessa med så nu slog jag till. Minns att jag köpt färgen  innan men jag har inte koll på var den hamnat så jag klickade precis hem de här 2. Jag hade inte koll på att jag behövde köpa den vita burken också så då blev färgen bara liggandes. Men nu ska det färgas ögonbryn men du kan även färga fransarna med dessa produkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥