söndag 20 november 2022

LITE SNÖ KOM DET VISST

 Inlägget innehåller reklam för Åhléns

Igår när vi vaknade så hade det kommit lite lite pudersnö och det kom små flingor nästan hela dagen. Klockan ringde 6 för vi skulle ut och jaga älg och gris. Vi var strax över 20 som kom och det var kallt som sjutton, det blåste och någon minusgrad på det. Det var hundjakt denna gången så jag passade på att gå med en som hade hund annars hade jag nog åkt hem haha. Stackarna höll ju på att frysa fast så det var tur att eldtunnan var igång när vi kom till samlingsplatsen😊

Jag var med på 2 släpp sen åker jag hem till barnen. 

Idag stannade jag hemma, jag och Oliver har burit ved, jag har städat och putsat iallafall 3 fönster och fått upp julbelysning i dom fönsterna. Jag hoppas på att få allt klart till helgen för på lördag är det jakt igen.

Hela denna veckan kör Åhléns 20% på sin inredning
En fin adventstjärna tex, där finns massor så kolla in HÄR, de har nya black weekerbjudande varje dag
Om du klickar här så hittar du upp till 70% på utvald skönhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥