måndag 31 juli 2023

ETT PAR MIL TILL FOTS

I lördags skulle vi ut och hälsa på min kusin (Max tycker att vi är där jämnt😅) och jag hade bestämt mig för att ta mig dit till fots… Jag trodde det var 3 mil så jag gav mig iväg 2h innan de andra skulle köra. Natalie hade jag beställt en flaska vatten av när hon körde förbi mig efter hon varit i Älmhult och sen hade mannen med sig en annan flaska när de skulle köra förbi. Jag hade flyt i 12km sen började jag bli uttråkad och dumt nog började jag gå mellan ett par lyktstolpar sen är det kört, börjar jag sakta ner så blir jag stel i ryggen direkt! Jäkla skit! Men jag gav mig inte utan gick snabbt och tog ett par joggsteg ibland, Natalie kom när jag hade 11km kvar och erbjöd mig skjuts. Nänänä har jag bestämt mig för något så blir det så! Sen körde familjen förbi mig när jag hade 7km kvar och erbjöd skjuts igen. Jag tog mig hela vägen fram och fick ett fint mottagande😊
Mammorna fick mojito 😋
Barnen fick ”flamingodricka” som mitt gudbarn kallar det.
Jag tog mina nyaste löparskor men jag skulle tagit de jag är van vid egentligen. 26km blev det från dörr till dörr.
Innan jag begrav mig så tog jag en energidryck. Är inte mycket för det men när det var så långt så tog jag den iaf.
Lite stel i rygg och höfter så mjuknade det efter ett tag. En trevlig kväll hade vi iallafall❤️ 

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat. Det blev en rejäl tur.

    SvaraRadera
  2. Du är fantastisk Lotte, strakt jobbat. Åh vad det regnar hos oss idag och det är snart mörkt klockan är bara fem. Hoppas på solsken sen, sommaren går för fort. Må väl/MH

    SvaraRadera
  3. Ja alltså detta regnande! Det är såååå tröttsamt! Minns inte om jag haft sån här otur någon semester förut. Nästa vecka ser fin ut - än så länge men det kan ju ändras om någon timme.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥