tisdag 1 februari 2011

FRISKLUFT

Det blev friskluft i morse. Jag sa att vi skulle gå så vi får lite motion, men Thea sa att vi går för att få friskluft :-) Det va riktigt skönt!! Men när jag gick hem från kuratorn blåste det lite väl kallt. Jag funderar på att släpa fram cyklen bland all bråte i förrådet, så kan jag cykla till kommunhuset i eftermiddag och sen går vi hem från förskolan med. Känns mest bökigt att behöva ta bilen och leta parkeringsplats.

Kuratorn frågade varför jag ska köpa löpband när det är massagestol jag skulle behöva. Haha, nene, löpband ska det vara och så ska det bli!!

Nu är kaffet intaget och soffan värmd. Det är såå varmt och gosigt med det supertjocka täcket!! Tror jag ska ställa klockan och sova en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥