tisdag 1 mars 2011

LITE BILDER

Igår va det ju kalasdax igen. Max sa imorse, ååå vilka fina presenter jag har fått :-) Det är ju roligt han är nöjd!!
Av oss fick de båda två. Thea får sin för tidigt så hon oxå har nåt att göra i bilen påväg till fjällen.
Max blev överlycklig, Oooooaaaaaa, en egen dator, trodde han. Nja, inte riktigt. En bärbar dvd.
Ååå en racerbil, S är gullig, sa han när han fick veta vem den va ifrån :-)
Idag ska vi köpa batteri så han kan köra rundor.
Ett kastspö fick han med så nu vill han ut och fiska!!
                    Sen invigdes dvd´n.
Nu är barnen på dagis och jag ska snart ta en promenad ner till byn. Måste inom kommunhuset och lämna schema och inkomstuppgifter till dagis. Sen ska jag titta efter en present till vänners dotter som vi ska fira på fredag. Hon önskar sig långa örhängen, jag ska se vad jag hittar.

Vi har börjat fundera på ett hus som vi kollade på i januari... Då tyckte vi det va alldeles för stort!! Men det va rätt fint ändå och hade kanonläge... Kanske får ta kontakt med de och kolla på det igen. Max fastnade ju för det direkt och ville flytta in på stört. Men han trodde ju att den 10-årige sonen ingick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥