måndag 7 november 2011

FÖRÄLDRARMÖTE MED MASSAGE

Jag har varit på föräldrarmöte ikväll. Information och gruppuppgifter. Vi satt och diskuterade lite frågor i olika grupper. Förra gången fick föräldrarna rita av sina barn och skriva 3 egenskaper brevid. Sen skulle barnen få lista ut vilka de var. Denna gången hade barnen ritat av sin mamma och pappa på samma papper och skrivit 3 grejer var som mamma/pappa är bra på. Jag såg någon bild som jag tänkte mig att Thea skulle kunna ritat, men jag kände inte igen egenskaperna. Det stod bra på att klippa kattens klor, köra bil och laga mat. Haha klippa kattens klor fnissade jag och gick vidare. Hittade en annan jag tänkte kunde va jag och exet så jag satte en post-itlapp med Theas namn där. I slutet fick vi veta vilka som va vi.... Haha, det var jag som va bra på att klippa kattens klor..... Å laga mat och köra bil. Asså hon måste inspirerats av de andra lite så dom skrev. Fast då va det ändå lite konstigt att hon inte skrivit att jag va bra på att laga pannkakor. För det stod på över hälften av teckningarna... Så tydligen lever de flesta på pannkakor ;-)
Sen avslutade vi mötet med massage. Samma som barnen får göra ett par gånger i veckan.

Det har sms'ats här ikväll och bestämts lek imorn. Barnen ska ha varsin kompis med sig hem, men Max ska följa med sin kompis hem när hans pappa slutat jobba. Å jag ska iväg och träffa min vän som jag inte träffat på ett tag, av naturliga skäl. Jag ska ge henne en varm kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥