torsdag 17 november 2011

NU JÄKLAR!!

Nu ni, jag satte mig med skänken och gjorde plats för alla spritflaskorna men kom på andra tankar. Vi har alldeles för mkt saker i skänken för att kunna göra av det någonannanstans, det får helt enkelt bli att köpa ett litet barskåp framöver. Jag tog tag i högen med kort istället. Det är ju fasen flera 1000 kort som inte har kommit in i albumen. Nu är de på väg in så hela köksbordet är fullt med album och kort. De är mååånga bröllopskort och möhippekort som ska in.... Vi va ju på 3 bröllop förra året. Jag va så inne i det här så jag glömde äta.... Jag gjorde en snabbvariant, det blev hamburgare och lite sallad. Joppe kommer ju hem och vänder ikväll och då blir det riktig mat. Sen ska han iväg och jobba på AW och jag ska ner på spinning. Men nu har jag pausat klart och kastat i mig maten, dags att fortsätta vid köksbordet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥