tisdag 15 november 2011

ALLT MITT ÄR SAMBOS

Sitter i soffan och jag hade en skål med kesella och hallon. Rätt som det va stod det en katt med huvudet i skålen och slickade glatt i sig det som fanns kvar...


Så här kom Sambo igår, han kröp upp på soffkudden men han tror ju att han är en kattunge. Så han höll ju på att trilla ner, men litade på mig att jag skulle agera stöd. Han sov glatt vidare med bakänden på min arm och huvudet på soffan.

Vi struntade i promenixen och körde till maxi istället. Det är så lugnt och skönt att strosa runt där på kvällen. Vi höll på att åka dit utan pengar så vi fick vända igen. Det pinsamma vill vi inte va med om igen. Vi va på City Gross en gång och handlade men när vi stod i kassan hade vi inte plånboken med.... Men det löste sig så vi kunde gå tillbaka och hämta våra grejer.


Det här slank ner i påsen... Vi kan nästan tro att jag gillar choklad ;-) Men paradisaskarna ska faktiskt sparas!!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥