tisdag 8 november 2011

REGNIG OCH GRÅDASKIG TISDAG

Hej hej, jag hinner in och säga hej till er iallafall. Jag har precis kommit innanför dörren för att bara skriva lite sen ska jag hämta hem 4 barn.
Mamma kom när jag skulle gå och lämna Max sen gick vi en runda, sen va det bara in i duschen och bli klar. Så nu har jag varit hos min kära vän♥ Pratat och pratat. Vi drack kaffe med något väldans gottit i, minnet är ju på tok för kort så jag har redan glömt vad det hette... Typiskt!! Men det skulle nog få vem som helst att dricka kaffe med en skvätt av det i. Om jag kommer ihåg ska jag fråga henne sen vad det heter, så ska jag köpa hem det. Å suuuupergoda kladdmuffins hade hon bakat!! Asså de va verkligen super. Kladdiga inuti precis som de ska va!! Nu ska jag köra ner bilen till Joppe som ska iväg i eftermiddag så ska jag ta min cykel hem istället. Men innan dess ska jag hämta hem barnen med varsin kompis. Sen såg jag att jag fått ett lååångt mejl av min vän som jag ska svara på :-)
Max spelade lite dataspel imorse innan det va dags för dagis.

1 kommentar:

  1. Glömde säga det till dig, men igår var det kladdkakans dag! AH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥