tisdag 1 november 2011

KYRKOGÅRDEN, KUSINER MM

Precis hemkommen efter en dag med min lilla farmor ♥ Vi möttes ju upp vid Häradsbäcks kyrkogård och det va inte bara hon och min farbror, det va mina kusiner och frun med :-) Kul att se dom!!
Efteråt va vi inne hos farmors svägerska på fika, allihop. Kusinerna är aningens känsliga för socker det hade jag ju hört innan, men att det gjorde sån skillnad det trodde jag ju inte, haha!! Jag kan tänka mig att de har att göra där hemma när barnen får sina sockerkickar, phu. Sen tog jag farmor med mig och körde hem till henne. Putsade fönster och åt nyfångad spätta.

Nu ska jag byta om och snöra på mig gympadojorna och ta mig en powerwalk. Får passa på innan det blir mörkt.

1 kommentar:

  1. Kul att man kan ha det trevligt runt en så sorglig sak :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥