torsdag 17 november 2011

SPINNINGDAGS

Jag har varit så sjuuuukt osugen på träning ikväll. Har varit nära flera ggr att jag ska avboka. Jag mådde ju konstigt när jag vaknade och det blev aldrig direkt bra, men nu har jag bestämt mig iallafall att jag pallrar mig ner till Friskis och kör mitt spinningpass. Är sugen på bra musik och att svettas ;-) Stretchningen hoppar jag över för jag måste hinna hem till Du är vad du äter. Fet kan jag inte missa!! Har förberett allt så jag ska hinna sitta kl 20. När jag kommer hem blir det kesella med varma hallon och så en kopp ingefärste. Har varit så sjuuuukt godissugen med och tänkte svängt inom Willys påvägen ner men jag tog en chokladbit och med det får jag nöja mig tills imorn!!

Idag blev det ingen promenad men desto effektivare va jag med mina kort. Jag är sååå nöjd!! Kanske tar sista rycket imorn eftermiddag. Så jag kan framkalla nya sen ;-)


Dags att packa vattenflaska, handduk och skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥