måndag 28 november 2011

KLÅFINGERPELLE...

Redan måndag kväll. Barnen har åkt och kommer inte förrens om en vecka :-( Men på torsdag har Theas klass Julmys och jag hoppas på att få träffa henne då!! I eftermiddags va Thea iväg och bakade julgodis till myset. Å de har övat på sånger. Riktigt juligt :-) Jag har bara så ont i magen för att jag inte kan vara med på barnens Luciafirande. Men de vet varför och hoppas de får andra som kommer och tittar på deras uppträde. Jag försöker vara med på så mycket som möjligt för barnen ska verkligen känna att jag bryr mig. Inga dåliga undanflykter här inte!! Men jag kan ju inte vara i två länder samtidigt :-( Kommer säkert sitta där borta och gråta en skvätt och tänka lite extra på barnen...

Max brukar spela på min telefon. Eller oftast sitter han och lyssnar på musik på youtube. Meeen så har han hittat min musik som jag lagt in i telefonen som jag lyssnar på när jag är ute och joggar. Han älskar vissa låtar och spelar om och om igen. Å rätt som det va så hade han raderat hela skiten. Gggrrr vad har du gjort??? Det ständiga svaret är JAG har inte gjort det!! Jag försökte och försökte synka telefonen med datorn men lyckades inte. Förrens jag startade om telefonen, då gick det!! Så nu är musiken tillbaka och det är barnfingrarförbud på telefonen.

Imornbitti ställs klockan för jag ska ut och springa en runda innan jag åker till farmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥