måndag 28 november 2011

MÅNDAG

Imorse va jag riktigt riktigt seg. Jag fixade frukost till Thea sen låg vi i soffan och kollade på Nickelodeon, hon åt och jag somnade till och från hela tiden. När hon och Joppe åkte till skolan gick jag pch la mig, sov en stund tills Max vaknade. Sen fortsatte vi till soffan och jag slumrade lite till. Men nu har vi ätit frukost och jag har fått i mig starkt kaffe. Max gjorde äggröra. Så nu ska det väl kvickna till där uppe strax.
Idag är det ju riktigt fint väder :-) Lite sorgligt bara att kolla på fönsterna för det va ju inte länge sen de putsades, men nu efter regn och rusk hela helgen ser de ju ut som hej kom och hjälp mig..... Så i veckan ska jag putsa om dom.

2 kommentarer:

  1. Å du har hittat rätt inställning på kameran nu=)
    Hur var det man gjorde? Jag har inte orkat leta.

    SvaraRadera
  2. Jag har ju en bror som gått fotokurs och gjorde nån inställning under A. Men det är inte alltid som jag får till mina bilder...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥