tisdag 24 december 2019

GOD JUL 2019

GOD JUL och hoppas ni får en riktigt fin jul🙂

Jag saknar dock lite snö för den alldeles perfekta julkänslan men å andra sidan, hur ofta är det snö på julafton, egentligen?

Jag var inte på alldeles strålande humör Imorse av olika anledningar, så mannen bad mig ut och gå en runda. Jag tog Jäger med mig och sprang 4km, det va de snabbaste 4km på länge! Han började driva rådjur och jag tänkte ta upp telefonen och filma spektaklet till mannen men vi sprang så fort så jag blev vimmelkantig så det va bara att glömma😉 Men det hjälpte, det dåliga humöret är som bortblåst och nu kan vi fira en lugn och mysig jul. Vi är lite delade till tomten idag för Oliver sov rätt dåligt inatt och det kan ju va av alla intryck igår med tomte och mycket som hände, kan vara de nya tänderna som kommit igenom med. Men jag tycker att ingen tomte - ingen jul....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥