tisdag 31 december 2019

GOTT NYTT ÅR

Jag kikar in och önskar alla ett riktigt gott nytt år😃 Vad tyckte ni om 2019? Har ni haft ett bra år? Jag har inte haft det så pjåkigt och är nöjd med året och så fick jag ju min överraskning som satte guldkant på vardagen där i oktober.
Har ni  några nyårslöften? Jag vet inte om jag brukar ha några men 2020 ska jag prioritera min sömn!

Nu när Oliver sov middag så passade jag och Tuva med på att sova en stund, vi är ju kvällströtta av oss men vill ju orka vara med till 12-slaget så det satt fint med en middagslur. I förmiddags var hon och jag inne och köpte ingredienser till efterrätten ikväll och sen va vi inom gymmet så jag körde årets sista träningspass.

Ikväll är vi tillsammans med vänner och äter gott och skålar in nya året. Så nu är det bäst att hoppa in i duschen och börja fixa.

Gott nytt år och hoppas 2020 blir toppen❤

3 kommentarer:

  1. Man undrar av ren nyfikenhet, vad var det för vinst du fick eller du håller det som din hemlis.
    God fortsättning. MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mja det håller jag helst för mig själv men jag hade tur i ett spel ;)

      Radera
  2. Grattis till dig, det gör du rätt i som har det som en hemlis, men härligt med vinster som förgyller tillvaron.
    Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥