onsdag 18 december 2019

SNAAAART JULLOV

NU har jag nedräkning på riktigt tills vi går på jullov, jag har jobbat över en hel del denna veckan och imorn är ju egentligen min lediga dag men jag bytte den mot fredag så imorn eftermiddag tar vi nästan 3 veckors jullov. Det ska bli så himla härligt!! Mer än en halv "vanlig" semester på sommaren😀 Jag har redan gått in i semestermood i hjärnan och är lite dagvill men det finns en del jag måste få klart imorn innan nya terminen börjar med inskolningar och annat.
Vi har fått vårt nya schema och har jag bra schema nu så är det nya rena lyxen, få se om det funkar i praktiken sen med😉

Ikväll var jag på gymmet med en jobbarkompis, kul med sällskap och så träffade jag min goa vän G där med.
Kan knappt fatta att det är så varmt i december, 6 grader hade vi idag. I helgen var vi ute och gick och tittade på allt vatten i dikena. Spännande😉 Det har ju regnat i flera månader nu så det är ju inte så konstigt.
Tomten har flyttat ut med sin lykta och det är så mysigt när vi kommer hem om det börjat bli mörkt. Lite snö saknar vi annars är det fint🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥